Talentfuld netværks administrator til 2. level support

Vi tilbyder en plads i Sønderjyllands førende IT-outsourcing forretning, hvor arbejdsglæde og kundefokus er på dagsordenen.

Hos myCloud søger vi en ny talentfuld teamplayer til at indgå i vores hold af specialister i Sønderborg. Du vil indgå i et team af engagerede og dedikerede kollegaer, der varetager supporten af vores kunders IT-systemer. Tilsammen sikre vi, at kunden kan arbejde effektivt og problemfrit samt oplever høj kvalitet således vi leverer den optimale løsning og sikrer kundefokus i særklasse, hver gang!

myCloud er en del af Kontor Syd. 

Jobbeskrivelse

Som del af drift teamet hos myCloud bliver du blandt andet ansvarlig for drift af netværks løsninger internt såvel som for vores kunder. Du vil bidrage med design og implementering af innovative netværksløsninger.

Du vil også indgå i vores backup team, som sørger for vores kunders backup løsninger gennem løbende kontrol og restore, samt optimering af løsningen.

Vi tilbyder en vagtordning i vores drift team, så vi altid er tilgængelige for vores kunder. Vi sørger altid for hurtig og professionel respons. Dagligt håndterer vi både support- og driftstekniske opgaver på tværs - og via forskellige platforme og domæner. Derudover har vi en vigtig opgave i overvågning og sikring af kundernes it-løsninger.

Som del af drift teamet bliver du myClouds ansigt udadtil, hvorfor det er vigtigt at du altid møder kunden med et smil og sørger for, på bedste vis, at hjælpe kunden i mål med opgaven. Du skal have tillid til din ekspertise, og udstråle troværdighed så kunden føler sig tryg. Det er derfor også vigtigt at du kan tilpasse din dialog, afhængig af kundens tekniske niveau og IT-forståelse, for på den måde at løse kundens problemer.

Vi forventer at du er god til at samarbejde, både internt med dine kollegaer, - og naturligvis med kunderne. Du trives i et travlt og til tider hektisk miljø under konstant forandring. 


Kvalifikationer:

  • En datatekniker eller anden relevant it-uddannelse

  • Du har indgående kendskab til administration og fejlsøgning af netværk udstyr

  • Du er bekendt med administration af Fortinet og Ubiquity hardware

  • Du har kendskab til administration Windows Server, herunder Active Directory og Group Policy, DNS

  • Du har muligvis kendskab til administration af nogle af følgende produkter: Exchange Server, Remote Desktop Services, Office 365

  • Du er god til at se sammenhængen mellem applikationer, og du er dygtig til at fejlsøge

  • Du taler flydende dansk og er rutineret på engelsk


Vi tilbyder:

  • Store udviklingsmuligheder / karriere muligheder - i et rigtig godt og dynamisk team
  • En rigtig god arbejdsplads med velordnede forhold og rigtig gode kollegaer
  • En sund kultur, i et uformelt miljø, hvor vi hjælper og støtter hinanden  
  • Fast løn, pensionsordning, helbredsordning 

Ansøgning

Hvis du kan se dig selv i rollen så send din ansøgning og CV til:
Mail: hr@kontorsyd.dk

Send gerne inden den 21/04-25.

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi har tid til at vente på den rigtige.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til IT Driftchef, Christian Otte på: +45 74123274 eller cbo@kontorsyd.dk 

Hvem er Kontor Syd

I Kontor Syd er der tillid til, at mennesker, der har det godt, gør det godt. At medarbejdere, der har de rigtige rammer og redskaber, præsterer og leverer. Derfor arbejder Kontor Syd for at skabe optimale arbejdspladser.

Kontor Syd er mere end en totalleverandør af alt fra kuglepenne og kontorinventar til it-løsninger og indretning. Kontor Syd er den samarbejdspartner, der får hverdagen til at virke og medarbejderne til at trives. På kontoret, i kantinen, på lageret, i hele virksomheden.

360 graders kontorforsyning og -indretning med mennesker i fokus. Ordentligt og optimalt. Kontor Syd gør det også for sig selv. Når medarbejderne har det godt, har kunderne det også godt. 

Hvem er myCloud

Med myCloud som din IT-partner kan du fokusere på din forretning og lade os om dit IT.
Forestil dig en verden, hvor du ikke behøver at bekymre dig om virksomhedens IT. En verden, hvor du uden at gøre noget er sikret, at både hardware, software og backup kører upåklageligt og altid er opdateret. En verden, hvor du har direkte adgang til den nyeste viden, de bedste løsninger og kompetencer, uden at du selv skal vedligeholde dem.

Det er virkeligheden, når du vælger myCloud som din IT-partner. Vi kan være din eksterne IT-afdeling, eller du kan vælge enkelte, faste ydelser til at supplere den IT-afdeling eller -medarbejder, du måske allerede har i virksomheden